سم الله الرحمن الرحيم
Salam Blogger,
Assalamualaikum

Semalam marathon citer korea nie di astro HD 393 ,
entah mcm mana boleh pulak menitis air mata bila Hero nya ingin meninggalkan Heroin , hai laaa azie drama korea jer pun..mengade jer lebih !
tapi memang serious ! tetiba okey...sob ! sob !tolong laa lap kan...
Sinopsis ringkas drama : -
"Do Min Joon adalah alien yang datang ke bumi
pada tahun 1609 dan tanah di era Josean,
maka hidup melalui 400 ratus tahun ke depan
untuk hari ini di mana ia bekerja sebagai
profesor universitas dan jatuh cinta dengan
artis top hallyu angku, Chun Song Yi"
mcm mana kacak tak pakwe saya ni !!he3

p/s- sebenarnya x sabar tunggu ari selasa...weee
Bunga x kn layu Klau d jga Ngn ksh syg...umpma laut..
cinta sbsr lautan x kn terpisah... Noted...I love u
Semalam marathon citer korea nie di astro HD 393 ,
entah mcm mana boleh pulak menitis air mata bila Hero nya ingin meninggalkan Heroin , hai laaa azie drama korea jer pun..mengade jer lebih !
tapi memang serious ! tetiba okey...sob ! sob !tolong laa lap kan...
Sinopsis ringkas drama : -
"Do Min Joon adalah alien yang datang ke bumi
pada tahun 1609 dan tanah di era Josean,
maka hidup melalui 400 ratus tahun ke depan
untuk hari ini di mana ia bekerja sebagai
profesor universitas dan jatuh cinta dengan
artis top hallyu angku, Chun Song Yi"
mcm mana kacak tak pakwe saya ni !!he3

p/s- sebenarnya x sabar tunggu ari selasa...weee
Bunga x kn layu Klau d jga Ngn ksh syg...umpma laut..
cinta sbsr lautan x kn terpisah... Noted...I love u




