Friday, February 4, 2011

~~mAlAm tErAkHiR~~

hai all...aper kabar semua..malam nie merupakan malam terakhir bagi wedding akak aku nie..aku dapat rasa aper yang akak aku rasa di kala malam yang cool nie...semua persiapan yang telah di rancang berjalan dengan lancar sekali...semua sanak saudara yang jauh & dekat telah pun tiba pada masa yang berbeza...aku lah yang sibuk..sibuk berborak & melayan kerenah anak buah aku yang comel & bijak..Ally & adik nyer Allyka..dengar nama pun dah comel..klu tengok confirm cute..mcm autie dia hahaha...

Allysya Qistina...
comelkan...aku tau tu...dia lah yg paling bising mulut dan kata2 dia sungguh dasyat!!!!
geli hati aku melayan dia...memang comel mcm aku kan..hahaha..
geram betul aku negok budak nie tau...ok lah citer pasal Ally,sampai esok citer pun x abis nanti...esok akak aku nikah di masjid...aku x tau naper dia x mau nikah di rumah ajer...kan senang..x yah kuar dok umah layan tetamu kan...esok kemungkinan aku lah yang akan buat busy kat luar sana...hahahaha..korang tunggu kemunculan aku yang anggun bergaya t.
ok sekian wasalam.

No comments:

Post a Comment