Friday, September 21, 2012

Friday !

سم الله الرحمن الرحيم

Salam Blogger, 



What your planning? Tell me!

16 comments:

  1. planning tuk jumaat ke atau hujung minggu azie? ...planning nak solat berjemaah jer laa...asyik leka jer sejak dua menjak nih...adehhhh... :P

    p/s: pandai tul laa azie pilih pic entry yg cantik2...mmg kena dgn jiwa ayie laa..weeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAHAHA...siapa suruh !tu lah leka sangat, mana2 planning pun bole , solat berjemaah bagus..!

      p/s-haaaa...kira berjiwa lah ayie nie...weeee !

      Delete
  2. Aaa..boleh jawab lagi ke dak ni zie..lgi tiga jam nak masuk ri sabtu,heh3.

    Hari ni, cam biasa..santai2..sambil kunyah peberet food..pastu, tgk fav movie.heheheh. Ini yg biasa lana buat utk 3jam terakhir jumaat malam2.heh3.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha....bole2...tadi kata tinggal 3 jam lagi...harus lah bole...

      wah ! siap kunyah peberet food , mcm nak cikit...tapi x per lah ...confirm dah abis !...

      Delete
    2. takyah susah2 mintak zie..salu, walaupn tak habeh..lana akn cakp dah habeh punya,hahahah *kedetot kan,hek3*

      Delete
    3. memang kedetot pun...!!!hehehe...klu lana dah kenyang azie tumpang kenyang jugak...hek3

      Delete
  3. kalau planning untuk friday...dah tak boleh dah..sebab tinggal kurang dua jam je..kekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekarang lagi lah x bole.....adehh !next..

      Delete
  4. wahh, azie bersama belon2 warna warninya, hikk...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu lah....kanak2 rebena...class kau caliph...heh !

      Delete
  5. adakah kira friend....?ehehe gurau je..........

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adakah !adakah....bole saja...kira friend lah nie....lanjer cepat !kekeke...

      Delete