Monday, April 6, 2015

Tentang Kita - Senyuman #part15

سم الله الرحمن الرحيم
Salam Blogger,


Assalamualaikum

Serius dia memang cantik, kulit wajah dia cantik , pakaian dia sangat urban tanpa tudung , rambut dia tersusun cantik , sangat metropolitan...hehehe .
Nak tau apa dia buat , dia senyum pada saya.Perempuan yang sangat cantik senyum pada saya, apa awak rasa?sangat dihargai kan ketika itu.Dan dia memberi ruang pada saya untuk ketepi , yang ni saya terus cair.Saya perempuan , dia perempuan , awak rasa apa?lain okey...lain sangat.Kalau awak lelaki  , dia senyum pada awak , awak rasa apa.Giler tak suke!!!saya ulang lagi sekali lagi dia perempuan...dia perempuan.Hahaha!!!

Picture


Kejadian ini berlaku petang tadi.Sewaktu saya bergegas pulang ke rumah sebab nak menonton #hatiperempuan.So sesuai lah kan...saya , dia dan hati perempuan.Hahaha.
Mesti awak pelik kan , kenapa saya buat entry untuk dia.Sebab dia cantik.Itu jer!kikikiki!Lagi satu di sebalik kecantikkan itu terselit senyuman yang kita tak tau nak mentafsirkannya.Kalau senyuman itu ikhlas , ia bole dirasa sampai ke jiwa terus ke hati.Begitu uniknya senyuman itu.

#keepreading #hatiperempuan

16 comments:

  1. Assalamualaikum...

    Kecantikan sesuatu yg bersifat subjektif kn azie..ada org merasakan penampilan spt perempuan yg azie katakan tu cantik namun ada juga org yg merasakan penampilan spt azie mungkin yg berhijab itu yang cantik. Begitulah manusia masing2 punya citarasa berbeza. ahaks

    Apapun yang paling penting kita sbg insan cantik tidak cuma di mata manusia tetapi cantik pd pandangan Allah s.w.t. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeee, yg di mata Allah tu lah yg di cari...semoga dia dan saya dalam keredha Allah.Nak cantik mcm mcm cara bole...ermm ermm..

      Delete
  2. Setuju apa yang Azee tulis, senyuman dari hati sampai pada kita :)

    ReplyDelete
  3. Jom Singgah Blog Saya

    Koleksi Resepi emak
    http://koleksiresepiemak.blogspot.com/

    Info Muzik Terbaru
    http://muzikmp3terbaru.blogspot.com/

    Info Filem Terkini
    http://filemhebat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Hi, saya sangat menyukai blog anda! ZALORA Malaysia kini sedang mencari blogger yang berbakat, dan saya tertanya adakah anda berminat untuk satu kolaborasi blog bersama kami. Anda boleh hubungi saya di izz.latif@my.zalora.com jika anda berminat dengan tawaran ini dan saya akan berikan segala butiran di sana. Harap dapat balasan emel anda secepat yang mungkin!

    ReplyDelete
  5. Assalammualaikum Azie..

    Singgah jenguk..lana pun dah lama tak update..

    ReplyDelete
  6. Hi, I came across your blog and I enjoyed reading your amazing stories. Interested to collaborate? Email me at nurul.aini@my.zalora.com I couldn't find your email so I am leaving a comment to u. Hope to hear soon. Thanks! Ps: this is NOT a spam yah haha :)

    ReplyDelete
  7. semoga kita diberi kebahagian selalu. maafkan aku.
    #akukenabackstab

    ReplyDelete