Wednesday, February 15, 2012

Musim agak nya !!!

Salam blogger ,

  Apa kbabar blogger sekalian harap sihat.

Al-kisahnya , semalam aku ingat aku kuat dan boleh bertahan. Sungguh ! *angkat tangan * rupa-rupanya hujan di tengah hari..

aku pusing-pusing di kerusi sambil menanti apa pulak yang akan berlaku , akhirnya aku kalah...
aku kalah dengan apa?? Erm..janji jangan gelak ya ?!
Janji?

Fuhh..... Bismillah.

Ashimmm...aku selesema...

Haaa..gelak la gelakkkkkkk!!! Tipo tau! Kata dah janji tadik!! *majuk*

Cepat-cepat aku ke ladys ... x tahan beb !!tetiba aku rasa deria bau aku dah hilang..TIDAKKK!!!

hidung aku tersumbat...alah!!!x suka..x suka...oh no!! aku sabarkan diri agar terus tabah untuk menuju ke pintu masuk.

Hati perlu cekal untuk menolak segala godaan dari syaitonnnnnnnirrajimmmmm!

Sikit lagi..sikit lagi! Setapak, dua tapak, tiga tapak, pat tapak. Pintu masuk ladys gua bukak dengan luas.

Langkah terus disusun satu per satu. Perlu diteruskan langkah ini.
Jangan ditoleh ke belakang lagi.
TIDAK! TIDAK UNTUK KALI INI!

Dan akhirnya, aku berjaya! LEGA !!

Tapi hidung yang tersumbat tadi tidak juga reda..Oksigen mana oksigen!!aku panik..mata pula semakin gelap...

AKHIRNYA...

aku melangkah dengan pantas menuju ke klinik..x tahan...sejuk !!!

Sib baik klinik dekat dengan opis, kat sebelah jer..hehe..

Doc boleh tanya nak MC berapa hari??pelik..teruk sangat ker demam and selesema aku nie..
ermm..1 hari pun dah cukup , jgn lupa minum banyak air...baiklah doc....hehehe itu lah kisah nya..


tapi suara aku dah mcm Ella , tissue penuh di tangan kini di bawa ke mana jua...

Oh, dramatiklah sangat kan?! Maaf. Hidup perlu drama. Baru penuh dengan warna.

salam.

1 comment:

  1. ayie nk ulang balik cakap doktor tu...

    jangn lupa minum banyak air tau..azie
    tak mau tgok azie..hidung asyik bersin dan berhingus. tak comel dah nanti...ehehe :D

    ReplyDelete