Monday, September 15, 2014

Stailista Gaya

سم الله الرحمن الرحيم
Salam Blogger,

Assalamualaikum

Eh ! kau tak sesuai lah pakai baju macam nie azie , sebab kau kurus..tak cantik nanti..yake !saya teringin nak pakai macam dalam gambar tu..cantik lah..banyak gila majalah saya beli semata-mata untuk stailista..

One open a time..cewah !semenjak tengok drama rindu awak 200% saya suka tengok gaya Armel Aisya nie cantik pulak bila dia mula berhijab , dalam drama tu lah..dalam hati..nak try lah nanti...

Di butik...
Wow !nak yang tu , nak yang nie jugak..soalan biasa yang saya akan tanya.."agak-agak baju ni muat tak dengan saya."
saya kalau beli baju tak pernah nak cuba , tengok cantik terus beli dan bla..sebab banyak lagi tempat yang perlu saya tuju..Ekekeke

Korea shop at Pavilion

Akhirnya...saya berjaya membeli dan pakai..taraaa...cantik tak?!

Butik Opah NU Sentral

Moral of the story...cuba dulu baru tahu.Tak semestinya pandangan orang lain itu buruk maka semua nya buruk , cuba lah faham dan support..insya allah...kegembiraan akan terpancar...cewah!
p/s next nak cari dress untuk dinner , soon baby soon..


5 comments:

  1. kkdang2 tengok patung pakai cantik je.. salam hati kata "aku xsesuai pakai cmni dh la aku rendah mesti xcantik" tapi dalam hati berkenan. tp tu lah dah xtry mana la nak tau padan ke x.hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul2..klu pergi ke shop tengok patung tu pakai , asal cantik..klu saya pakai confirm x sama dah..ekeke...tapi klu dah berkenan , jgn pergi mcm tu jer , cer try test tengok mcm mana..mana lah tau kan...padan dan cntik dipadankan...dan bole lah terus beli...x salah mencuba !ahaks

      Delete
  2. assalamualaikum..azie s:)

    haye..cantik dah tu janji sesuai dgn citarasa azie sendiri kn..weee

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam ayie s:)
      cntik ke x cntik ker...nak pakai juga , sebab apa , sebab dah pun beli...okey cun....ahaks

      Delete
  3. tak kisah pun orang kata tak cantik ke apa...janji kita selesa memakainya. Dan azie memang nampak awesome pun pakai baju camtu...orang cakap tak cantik sebab jeles kot :P hehe

    ReplyDelete