Friday, May 11, 2012

Inspiration

Salam Blogger , 

 Pagi yang indah lagi damai , aku di kejutkan satu email yang agak ringkas berbaur arahan.Aku buka then terus senyap.Hei ! my friend from Taiping perak lah.Sibuk jer...mahu apa? Adeh !..menyatakan hasratnya untuk menempah LACE  di baju kurung nya , tapi bukan beads. Sadis ! aku mana tahu wei !kau jangan main gila dengan aku...

Bila baju sampai aku tergamam , what should i do ? lace yang mcm mana ? fesyen yang mcm mana? "gelisah" tak mungkin terjadi , aku bukan designer pro malah jauh sekali fabulousity.Aku hanya wanita melayu terakhir yang sukakan fesyen biasa , itu sahaja kawan.Tidak kawan...tidak ! jangan buat saya mcm ni.

Jari jemari pantas ke good girl (google) untuk mencari ilham , tapi lain pulak yang aku dapat...

<<Play>>

TARAaaaa....





Butik Rizalman.OMG !OMG ! Run 10km....fuhhh ! penat berpeluh kawan.
Gojes super-duper-stunning ! "less is more" ni saja yang mampu di ucapkan , bila di lihat ketelitian menampakkan rekaan begitu mewah , harap suatu hari nanti aku dapat pakai rekaan Rizalman walaupun cuma 1 !...hehehe "berazam" tangan di dada sambil menutup mata.

Rasa nya , klu nak buat baju raya untuk tahun ni , sempat lagi kot.Wish me luck!

My Photo
Rizalman bin Ibrahim (rizalman atelier)
Designer

18 comments:

  1. Cantik ^^ Suka tengok baju rekaan Rizalman.

    ReplyDelete
  2. grand laa baju raya tuan umah, hikk...

    ReplyDelete
    Replies
    1. grand lah sgt ! aper salah nyer kan..bukan selalu..hehe

      Delete
  3. uncle sempat lagi kot nak buat baju untuk raya..beli 4 pasang tak buat lagi huh !!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo..mangaiii ! beli 4 pasang kalahkan datin2 gitu , sempat lagi tu...bulan pose siap lah tu..hehehe...

      Delete
  4. aduh.. sy hampir terlupa utk fikir ttg bju raya thun nih!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe...hampir terlupa? busy sangat letew , x per banyak lagi masa...mcm2 boleh buat...

      Delete
  5. Cantiknya design dia.Rase nk curi je semua baju kt ats tu T___T

    Letak lace kt baju raya lisa boleh?Free of charge k lisa nak :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang cantik ! curi pun bole elysa , tapi curi rekaan nyer lah untuk buat baju ...hehehe..

      nak jugak lace ker...bole2..tapi free of charge tu..terus diam!..hehe...

      Delete
  6. ayie rasa azie memang sesuai sgt pakai baju rekaan rizalman tu....tentu awesome kesyiokkkk...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. iya ker nie....wow ! untung lah klu dpt...nie yg nak call rizalman nie , suruh dia reka baju azie...kuikuikui...

      Delete
  7. super ohsem la kalau google..

    ReplyDelete
  8. wah dpt tempahan yg mcabar ye..
    hehe all the best lah..mst lps tengok gamba2 tu tk keruan tak tau nk pilih mana 1

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan tempahan tapi dah mcm tugasan pulak..keke..tq sis..

      betul lah tu mana tau nie , pilihan yg paling sesuai ialah pic no 2...gojes!

      Delete
  9. Rizalman mmg antra designer yg awesome..design dia semuanya cantik2.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aha, betul lah tu...semuanya cantik2..try lah buat untuk raya , confirm diana nampak lagi awesome..hehe

      Delete