Tuesday, May 8, 2012

Scoopers

Salam Blogger , 


Tak kenal maka tak cinta ...cewah ! kini kisah manis tinggal kenangan untuk memories suka , duka , ragam & gembira. Mereka-mereka ni membuatkan aku gembira dan seronok bekerja dan ia bukan mudah membina persahabatan melandaskan hati yang ikhlas.Tapi itu lah KAMI. 


<<Play>>


NoorAinna Mohammad
Account Services unit CIS
Suka citer Nora Elena
Pernah di kecewakan , namun persahabatan terjalin antara kami menguatkan hati cekal beliau.Beliau budak baru yang innocence , pendiam , tak banyak cakap , susah nak senyum , sekali dia marah menggigil tubuh dia..aku balik yang takut.Suka membaca novel pun disebab aku.Terus gila novel mcm aku gak.Namun terpisah jua kerana beliau dapat tawaran bekerja di Johor.Sampai hati kawan tinggalkan kita , saya harap awak kembali kawan.

Mohd Faidzul Mohd Khalid
Account Services unit Debt Card & SI
Suka kueh "wah-dei"
Yang ni pernah menjadi student aku dulu , dia cakap tengok muka aku mcm garang , tapi bila dah start mengajar , kata nya aku ni kelakar , siap gelak kuar air mata lagi , tulah kan dah cakap tadi , tak kenal makan tak cinta , ehem...tapi sayang dia telah mengecewakan kawan baik aku , sehingga ke hari ni kawan aku tu meroyan dok mengingati beliau.Sadis ! kini berpisah jua kerana beliau dpt better offer dari bank lain.(tak mau kawan hang) ceh !

Norzihan Izzani Abd Izhar
Account Services unit CEMS
Suka lembu
Yang ni aku tak boleh bla , asal aku buat lawak jer dia tak gelak , tapi kalau dia buat lawak , aku yang gelak mcm tempat tu tak der orang , padahal ramai kot..hehehe..maap! lawaklah kawan ni , kami rapat mcm pinang dibelah 8 , hehehe..org kg rupanya patutlah rapat.Kenal masa aku di transfer masuk team beliau.Dari situ..makan , shopping , buat hal semua sama , gi class manik pun nak sama gak , kami memang gila.Sampai lah aku ditransfer lagi ke team Project , hubungan kami agak longgar , dan dapat berita beliau ditawarkan ke tempat lain.Mungkin ini yang terbaik untuk beliau.Kawan saya kecewa dengan awak !maapkan saya.

p/s:-Best wishes to all your future endeavors and stay in touch , don't forget to give me a call if you guys getting married or else.

Salam perantauan dari Chennai India.


14 comments:

  1. muda2 lagi semuanya azie...cerah masa depan mereka tu...hehe3

    ermmmm.....jauhnya salam perantauan azie....sampai ke chennai india eh?

    ReplyDelete
  2. ermm...muda lah sangat...semua baya azie kot...

    yes , azie kan under team project dari chennai india..tapi still dok malaysia..hehehe...syiokk keje nie..

    ReplyDelete
  3. wah..awak dok kat india ke??

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh ! tak lah..keje kat malaysia tapi under team india..cross border...

      Delete
  4. yang manis jadikan kenangan terindah :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aha betul lah tu , dah mcm lagu dah...kenangan terindah...weeee

      Delete
  5. er ...uncle pun suka lembu gak hihihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. suke lembu , haaa...bole lah kawan dengan kawan sy tu...ari2 makan daging lembu...ahaks

      Delete
    2. kirim salam kat dia ek? ngehehehe

      Delete
    3. kim salam jer...choka choki tak der ker?...hehehe over!

      Delete
  6. dah krim salam ke? tak sabar nak makan burger lembu dengan dia nih har..har..har...

    ReplyDelete
  7. azie, ko ngumpat aku ek...mne ade ari2 aku makan dging lembu...ngencing kuat...hahahaha

    ReplyDelete