Wednesday, May 2, 2012

Baby Boy

Salam Blogger , 


Tepat 12 tengah malam persamaan 12/5/2012 my sister terasa air ketuban nya pecah.OMG ! OMG !


Dirumah - aku tak boleh tidur ..risau , pening kepala , mual dan sesak nafas.Keesokan paginya aku hanya bertahan dan terlelap dalam 1 jam SAHAJA...tetiba pening hilang..pelik !
Pergi kerja nasib baik aku mandi , kalau tak aku redah jer pergi kerja , orang kata muka tak mandi pagi nampak cun , betul ker? ingat nak buat macam tu , tapi nasib baik aku bukan macam tu , terus mandi wajib...eh? wajib mandi.


<<Play>>


Dioffices - aku terima panggil dari my mom 11.30 pagi tanggal 2/5/2012 seorang khalifah Allah selamat di lahirkan di dunia.Alhamdullilah semua nya selamat dan sihat , bertapa gembiranya aku..."mommy and daddy i see the world so amazing place yow".Hehe..tetiba mengantok aku aku datang..macam di serang virus selesema.


Then bermula lah drama yang sangat dramatik di telefon , facebook , twitter , video call , skype , whatApps , dan SMS , tanya pasal muka baby macam mana termasuk lah aku...layankan ajer.Aku cepat-cepat call my sister "how could you not send me the 'Adek' picture..nak tengok..nak tengok..pleaseeee.My sister say dah hantar..."where? boya-boya..sekali cakap korea daaa...maksudnya mana...mana...gambar tu..tak dpt pun..kekeke


TARAAAA....!



Hi my name is Khaleef Hamsyar Bin Kusairie
Umur 1 hari..today is my birthday 

Tak boleh jadi nie , kene go to hospital malam nie juga (nak tahu pengalaman bersalin macam mana) keke.

Sekian.

13 comments:

  1. comeynya! sedap nama.. ^^
    eh kalut ja nk tau pengalamn bersalin.. xsbr nk merasa sndri ke?? :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha....haruss...kalut ek...alaa...nak tau gak...horror kot!..

      Delete
  2. wah sedaplah nama dia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih..bagi pihak my sister..weeee...

      Delete
  3. ucapkan kata-kata tahniah uncle buat khalifah baru tu ek...

    ReplyDelete
    Replies
    1. baik lah...khaleef cakap..toche-toche uncle..nak ferrari satu?kekeke

      Delete
    2. bapak giler nak ferari..uncle pun pakai iswara kebal hahahha ... budak kecik tak leh main kereta..minum nenen dulu...hahahha

      Delete
    3. kakakaka...maapkan sy (khaleef)...

      Delete
  4. entry yg paling nostalgik utk di simpan jadi khazanah bernilai di blog...azie

    sebab ada pic anak buah yg baru berusia 1 hari...

    Khaleef Hamsyar Bin Kusairie...nama yg tak selalu jumpa tapi istimewa. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. aha...baru teringat umur dia 1 hari..kekeke...sangat2 bernilai...

      nama yg tak selalu jumpa tapi istimewa...dia sangat istimewa sebab anak buah lelaki pertama dlm keluarga...

      Delete