Monday, April 30, 2012

NANA ker?

Salam Blogger , 
Mood monday blues , hahaha...tiada kata secantik bahasa untuk ku puji adinda *lagu Tan Sri P.Ramlee* cewah ! bukan ini yg ingin di rungkaikan tetapi masa makan tengah hari tadi aku terserempak dengan NANA ker ! kenal ? nana mahazan a.k.a nana AF..hehe

Dia sedang makan aku kacau jap untuk mintak autograf
TARAAAA...

Aku siap bawak diary time tu...mana lah tau nak catat perkara penting yg terjadi di sekeliling aku
untuk di simpan..hahaha


Kami berborak kejap , then aku terus bla sebab time tidak mengizinkan...banyak benda nak diuruskan
oohhh ya aku lupa , aku terserempak dia di TPM bukit jalil. Di restoran Classic Bonda..memang best.

Aku ke sana sebab HR Dept aku di Enterprise 4 Technology Park Malaysia.
 untuk menghantar letter dan sempat berjumpa dengan member2 lama..
miss them..weeee !!!

p/s:-nak amek gambar sama tapi malu..kekeke..x kecewa pun..

salam.

8 comments:

  1. nana AF yang berambut panjang dulu ke azie...???

    maaf tgok gambar dlm entry tu..memang ayie tak kenal..siapa dia..ermmm

    apapun simpan baik2 eh...autograf tu jadi kenangan nk ditunjuk pada anak cucu...hehe :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'ah nana AF yang rambut pjg tu...

      sebab dia sudah ader imej baru...berambut pendek..kekeke

      hehehe...kene simpan ek!:D

      Delete
  2. cewah akak jumpe retis...tp gambar tu bkn mcm nana... lain beno imej baru...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe..ini yg lates style dia kot...lain ek..nanti nak suruh dia bergambar sama...kekeke

      Delete
  3. nana mane? awan nano tau lar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. nana x kenal ker? adeh !gi tengok lawak spontan...

      Delete
  4. nana ke?apsal kurus sgt dia?hehe tp dia comel :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. nana lah tu...ok lah tu kurus...tq bagi pihak nana...kekeke

      Delete