Monday, April 2, 2012

Facebook Will Be Back Soon.

Salam Blogger,

   Hari ni adalah hari yang paling mencabar dan memberi tekanan mental/fizikal , dengan kesihatan yang teruk , mood yang hilang entah ke mana , fikiran melayang-layang , tetiba ada lagi masalah yang timbul iaitu Facebook.FB nie buat hal dekat HP aku. Bila tanya kengkawan yang lain , ada tak masalah sama dengan aku , mereka berkata "TIDAK" abis tu kenapa dengan FB aku.Takkan FB nie merajuk pasal April fool tu kot.(itu lah padah nye , terlajak perahu boleh berundur , terlajak kata buruk padah nye.) keciwa!! nak nages..sob !! sob !!! ...

Rasa mcm nak gi jer jumpa Mark Zuckerberg , nak tanya kenapa facebook aku down.Confirm dia jawap "facebook is down for required maintenance right now , but you should be able to get back on within a few hours." HAH !!! aku balik yang blurr...hello , aku dah tunggu berhours-hours dah ni..hati panas jer !!!

p/s :-harap org di sana sabar menunggu !!!

♥♥♥ AZIE NAMICO ♥♥♥

2 comments:

  1. facebook memang ada masanya mcm tu azie...ayie pun pernah alaminya.

    sekarang dah okey kan fb azie?

    ReplyDelete
  2. hehehe...ok sudah...yaker...

    klu hari2 mcm nie...boleh mendatangkan kemarahan !!!weee...

    ReplyDelete