Sunday, April 22, 2012

Novel Tabu

Salam Blogger dan Selamat Berhujung Minggu..

   Kali ni tido agak lewat , bermacam-macam rasa yang terbit di minda , harap ianya mainan perasaan , cewah! Padahal dah tido siang tadi , banyak pulak songeh nyer...nasib baik ader peneman setia yang terlalu setia. Ahaks !! jom check it out babe..

<<play>>



Bibi tahu dia cantik. Dia bukan BBL (Big Beautiful Lady) biasa. Hidupnya selesa dengan rakan baik yang sentiasa di sisi, dan juga kekasih gelap warga asing yang sangat setia.

Malangnya, keselesaan itu berakhir apabila dia berhadapan dengan dua misteri. Misteri ketika dia cuba mengenalpasti identiti pemilik telefon bimbit yang dia temui, dan misteri tentang kematian mengejutkan rakan baiknya.

Bibi cuba membongkar. Cuba menyelami rahsia yang disimpan oleh si mati dan cuba menyelinap zon TABU yang mungkin akan mengancam kebahagiaan dan keselamatan dirinya sendiri.

Ya, Bibi bukan BBL biasa. Di sebalik pakaian yang besar itu, tubuhnya sarat menyimpan 1001 cerita!





Finaly aku dah dapat beli dan habis baca TABU dari Jejaka Anggun yang meletop lagi hot mengalahkan divas-divas seantero dunia tu.

Kepada sesiapa yang berbadan besar diluar sana,yang kurang motivasi baik baca buku ni sebagai buku motivasi. Pasti anda akan lebih menghayati jalan cerita ni. Walaupun penulis ni LELAKI, tapi..dia berjaya menulis seorang watak perempuan dengan begitu baik seolah-olah dia tu perempuan!!!

terbaik!!



7 comments:

  1. azie...shaz johar tu penulis dari malaysia ke?

    selalu jugak ayie tgok azie baca novel dia... :D

    ReplyDelete
  2. ayie...aha ayie...dia ader blog jugak...jejaka anggun...

    dia dari malaysia...azie suka novel dia sebab ayat yg digunakan tu terbaik dari ladang gandum..ia seperti cococrunch !!!kesyiokk...

    ReplyDelete
  3. Insya-allah akan cuba untuk membacanya nanti :)

    ReplyDelete
  4. wow... best x novel ni?? mane best dgn novel2 ramlee awang murshid??

    ReplyDelete
  5. Muttallif:-bagus cuba try test baca ya...kamu akan alami dunia pembacaan lain dari yang lain...

    ReplyDelete
  6. M.E Z.A.F.I.R.A.H:-ermm..klu akak baca best...mesti best zaa , tapi ader yang tak kene dengan jiwa jika org tu tak baca dengan tekun dan sabarnya...sebab ia bermain dengan ayat2 simple tapi complex...hehehe

    ramlee awang murshid pun terbaik...

    aper pun kene baca gak...

    ReplyDelete
  7. esh akak main paksa2 lak... hehe... i'allah nnti kalau ade peluang zaa akan beli n baca novel ni... stakat ni novelis fav zaa adalah ramlee awang murshid..=D

    ReplyDelete