Sunday, April 22, 2012

Tidak Boleh !


 Seorang anak bertanya pada ibunya.

Anak : Mama, bila harijadi saya ke-17 nanti, boleh buat pesta dirumah?

Mama : Boleh...boleh..Nanti mama akan aturkan.

Anak : Ma, ..boleh saya mengajak kawan-kawan saya sekali?

Mama : Boleh, ..nanti mama uruskan jemputannya.

Anak : Ma.., boleh saya pakai baju baru berwarna pink tak?

Mama : Boleh...boleh, nanti mama belikan.

Maka tibalah harijadinya yang ke-17 itu, berpestalah dirumahnya, kawan-kawannya sudah datang, anak itu memakai baju barunya dan kembali bertanya pada mamanya.

Anak : Ma..boleh saya pakai lipstick tak?

Mama : Tak boleh!

Anak : Alah.....mama, pada harijadi ke-17 ini kan terjadi cuma sekali dalam hidup, takkan pakai lipstick pun tak boleh...

Mama : Tidak boleh.! Kamu boleh adakan pesta, kamu boleh menjemput rakan-rakan kamu, kamu boleh pakai baju pink baru itu, tapi kamu tidak boleh pakai lipstick

Anak : Alaaaa ....boleh la mama........., please.....

Mama : Justin !!!!! kali ini mama tidak mahu berkompromi... TIDAK BOLEH, kamukan Lelaki!


p/s: yang nampak mcm perempuan tu ader tak mcm selena gomez..hehehe


6 comments:

  1. haha. justin tak boleh jadi perempuan even muka macam perempuan :P

    ReplyDelete
  2. siyes ckp,muka atan mcm justin bieber! bhaha

    ReplyDelete
  3. justin x boleh pakai lipstik....tapi kembar dia berambut panjang di sebelah tu boleh laa...justina nama dia kan? hehe:P

    ReplyDelete
  4. ekeke... cian hajat justin tak kesampain...

    ReplyDelete