Monday, November 21, 2011

Maaf!!!!

salam blogger,hari nie saya tahu silap saya kat mana...
maafkan saya...saya akan terus berusaha ke arah yang lebih baik
hari ini memang silap saya
saya tidak yakin dengan kemampuan diri saya..akhirnya saya kecundang juga 
hari ini memang silap saya
dari mula nama saya dipanggil saya dah dapat rasakan
saya x mungkin dapat buat yang terbaik nanti
tapi saya dah cuba dan dengan tenang saya selesaikan juga
akhirnya saya silap juga
saya tahu ini memang silap saya
maafkan saya..
saya berjanji akan buat yang terbaik lagi 
berilah peluang sekali lagi untuk saya tebus kesilapan saya itu.
saya tahu ini memang silap saya..
adakah kesilapan saya nanti akan diingat untuk selama-lamanya
ya!!saya akan ingat untuk saya terus tidak buat silap lagi
tapi saya jadi takut..takut dengan diri sendiri
ini lah saya
saya mesti kuat...maafkan saya




1 comment:

  1. apa kesilapan yg azie telah lakukan...? macam serius jer...dari kesilapan laa kita boleh tau kelemahan yg boleh kita perbaiki kan...? utk jadi lebih baik...ermm

    ReplyDelete